SAYA KARMA

Kto stoi za marką
- Spełnienie potrzeb Partnera
- Umowa partnerska
- Transparentna komunikacja
Ania Zientalska jako dietetyk, zawsze interesowała się zdrowym odżywianiem i suplementacją.
Podczas podróży na Bali zauważyła, że tamtejsza kuchnia opiera się na naturalnych składnikach, a ludzie żyją tam o wiele dłużej. To zainspirowało ją do stworzenia firmy, która oferuje suplementy diety oparte na produktach bogatych w substancje bioaktywne naturalnego pochodzenia, o naukowo udowodnionym sposobie działania.
Analiza Rynku i Pricing
- Zweryfikowanie benchmarków
- Opłacalność projektu
- Pricing
Wykonaliśmy pogłębioną analizę rynku sprawdzając produkty i marki o podobnej grupie docelowej. Skupiliśmy się głównie na produktach o bardzo dobrych składach i w ładnej wersji graficznej. Pozwoliło nam zbudować personę zakupową tożsamą z odbiorcami i klientami Ani Zientalskiej.
Mając na uwadze opłacalność pomogliśmy przygotować estymację sprzedaży, a także oszacować potencjał biznesowy projektu. Stworzyliśmy również politykę cenową produktu.
Opracowanie składów i opakowań
- Przygotowanie formulacji
- Nadzór produkcji
- Rejestracja produktów
Dla Saya Karma stworzyliśmy linię 6 produktów kapsułkowych uwzględniając zapotrzebowanie klientek chcących prowadzić aktywny styl życia.
- Saya Collagen
- Saya Hair
- Saya Brain
- Magnez + Witamina B6
- B-Complex
- Saya Sun
Przy tej realizacji zaangażowaliśmy technologa produkcji. Pozwoliło nam to osiągnąć najlepszą jakość produktów, a każdy z produktów kapsułkowych otrzymał indywidualny kolor zgodny z kolorystyką i kulturą Bali.
Sklep internetowy i narzędzia konwersji
- Nadzór powstania sklepu
- Opisy marketingowe
- Integracja z magazynem
Sklep internetowy https://sayakarma.com/ to nowoczesny serwis oparty o CMS WordPress. Tworząc podstawowe narzędzie sprzedaży dla marki skupiliśmy się na perfekcyjnie przygotowanych opisach, wyraźnych zdjęciach produktów i podstron produktowych oraz na stworzeniu pakietów dostosowanych do odbiorców Ani Zientalskiej.
Magazynowanie i wysyłka
Dzięki integracji z systemem magazynowym i operatorowi płatności mogliśmy zapewnić realizację zamówień w 24h, co jest standardem w ecommerce.
Czy własna linia
suplementów jest dla
Ciebie?
- Prowadzisz aktywny tryb życia w Internecie?
- Codziennie inspirujesz szerokie grono odbiorców?
- Chcesz połączyć swoją pasję z namacalnym produktem?
Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące – nie czekaj. Wypełnij formularz zgłoszeniowy
i wspólnie zaprojektujemy Twoją przyszłość, zamkniętą pod postacią suplementu.