Nutriframe

SAYA KARMA

Kto stoi za marką

  • Spełnienie potrzeb Partnera
  • Umowa partnerska
  • Transparentna komunikacja

Ania Zientalska jako dietetyk, zawsze interesowała się zdrowym odżywianiem i suplementacją. 

Podczas podróży na Bali zauważyła, że tamtejsza kuchnia opiera się na naturalnych składnikach, a ludzie żyją tam o wiele dłużej. To zainspirowało ją do stworzenia firmy, która oferuje suplementy diety oparte na produktach bogatych w substancje bioaktywne naturalnego pochodzenia, o naukowo udowodnionym sposobie działania. 

Analiza Rynku i Pricing

  • Zweryfikowanie benchmarków
  • Opłacalność projektu
  • Pricing

Wykonaliśmy pogłębioną analizę rynku sprawdzając produkty i marki o podobnej grupie docelowej. Skupiliśmy się głównie na produktach o bardzo dobrych składach i w ładnej wersji graficznej. Pozwoliło nam zbudować personę zakupową tożsamą z odbiorcami i klientami Ani Zientalskiej. 

Mając na uwadze opłacalność pomogliśmy przygotować  estymację sprzedaży, a także oszacować potencjał biznesowy projektu. Stworzyliśmy również politykę cenową produktu.  

Opracowanie składów i opakowań

  • Przygotowanie formulacji
  • Nadzór produkcji
  • Rejestracja produktów

Dla Saya Karma stworzyliśmy linię 6 produktów kapsułkowych uwzględniając zapotrzebowanie klientek chcących prowadzić aktywny styl życia. 

  1. Saya Collagen
  2. Saya Hair
  3. Saya Brain
  4. Magnez + Witamina B6
  5. B-Complex
  6. Saya Sun

Przy tej realizacji zaangażowaliśmy technologa produkcji. Pozwoliło nam to osiągnąć najlepszą jakość produktów, a każdy z produktów kapsułkowych otrzymał indywidualny kolor zgodny z kolorystyką i kulturą Bali. 

Sklep internetowy i narzędzia konwersji

  • Nadzór powstania sklepu
  • Opisy marketingowe
  • Integracja z magazynem

Sklep internetowy https://sayakarma.com/  to nowoczesny serwis oparty o CMS WordPress. Tworząc podstawowe narzędzie sprzedaży dla marki skupiliśmy się na perfekcyjnie przygotowanych opisach, wyraźnych zdjęciach produktów i podstron produktowych oraz na stworzeniu pakietów dostosowanych do odbiorców Ani Zientalskiej.

Magazynowanie i wysyłka

Dzięki integracji z systemem magazynowym i operatorowi płatności mogliśmy zapewnić realizację zamówień w 24h, co jest standardem w ecommerce. 

Inne projekty NutriFame

Hey, influencer

Czy własna linia
suplementów jest dla
Ciebie?

  • Prowadzisz aktywny tryb życia w Internecie?
  • Codziennie inspirujesz szerokie grono odbiorców?
  • Chcesz połączyć swoją pasję z namacalnym produktem?

Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące – nie czekaj. Wypełnij formularz zgłoszeniowy
i wspólnie zaprojektujemy Twoją przyszłość, zamkniętą pod postacią suplementu.

Wypełniam formularz zgłoszeniowy